سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با هدف تکرار عنوان قهرمانی راهی رقابت‌های گرند اسلم چین می‌شویم.

خلیفه: هدفمان تکرار عنوان قهرمانی گرند اسلم استسید نعمت خلیفه سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی تکواندو کشورمان  برای دومین بار آماده حضور در رقابت های گرند اسلم می شود و خوشبختانه در دوره قبلی این مسابقات توانستیم عنوان قهرمان را از آن تکواندو ایران کنیم و در این دوره با هدف تکرار عنوان قهرمانی راهی کشور چین خواهیم شد.

او ادامه داد: حفظ عنوان قهرمانی در رقابت‌ها از کسب این عنوان سخت‌تر است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برای دومین بار قهرمان مسابقات شویم و باز هم تکواندو ایران افتخار آفرینی کند.

خلیفه در مورد حریفان حاضر در این مسابقات عنوان کرد: شناخت لازم را از عملکرد سایر تیم‌ها داریم و بازی‌های آن‌ها را آنالیز کردیم. تکواندو در سطح جهانی رشد کرده است و دیگر نمی‌توان هیچ کشوری را دست کم گرفت و ما برای تک تک حریفان مان برنامه ریزی داریم.

سرمربی تیم ملی درباره وضعیت اردو‌های آمادگی گفت: از حدود یک ماه پیش اردو‌های آمادگی آغاز شده است و خوشبختانه شرایط فنی و روحی ملی پوشان خوب است و اگر همین روند تمرینات ادامه داشته باشد می‌توانیم به تکرار قهرمانی امیدوار باشیم.

خلیفه در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در اردوی متصل به اعزام هستیم و اول مرداد ماه به کشور چین سفر خواهیم کرد تا در رقابت‌ها حاضر شویم. امیدوارم که با تلاش ملی پوشان بتوانیم باز هم روی سکوی نخست قرار بگیریم.


بیشتر بخوانید: مسافران مسابقات تیمی گرنداِسلم مشخص شدند


انتهای پیام/

اظهارات خلیفه درباره تیم ملی تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار