سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد.

فاز نخست آبرسانی به روستای تیس چابهار افتتاح شد

مرحله نخست آبرسانی به روستای تیس تنها روستای محدوده منطقه آزاد چابهار با حضور مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و جمعی از مدیران محلی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی  در حاشیه افتتاح این پروژه آبرسانی اظهار داشت: خدمت به مردم روستایی و ارایه امکانات نظیر آب از اجر و ثواب زیادی برخوردار است و موجب رضایتمندی قشر محروم جامعه می‌شود.

مرتضی بانک افزود: روستای تیس قدمت طولانی و آثار تاریخی و باستانی زیادی دارد و مردمان مهمان نواز آن همیشه همراه و همگام با برنامه‌های دولت هستند.

وی بیان کرد: بزودی خدمات و امکانات لازم بهداشتی، آموزشی و رفاهی براساس اولویت‌ها به مردم این روستا ارایه خواهد شد تا بتوان عقب ماندگی گذشته را جبران کرد.

وی تسریع در ساماندهی و توسعه روستای تیس را خواستار شد و افزود: مدیران منطقه آزاد چابهار طرح و پروژه‌های در دست اجرا را سریعتر تکمیل و بهره برداری کنند تا مردم از نعمت آن‌ها بهره‌مند شوند.

مشاور رئیس جمهوری با ابراز خوشحالی از حضور در جمع صمیمی مردم روستای تیس اظهار داشت: افتتاح فاز نخست طرح آبرسانی به مردم روستا زمینه ساز اجرایی شدن سایر طرح‌ها و برنامه‌ها است.

بانک با بیان اینکه در فاز نخست ۲۰۰ خانوار از نعمت آب لوله کشی بهره مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: آبرسانی به تمامی خانوار‌ها در دستور کار قرار دارد که پس از بازگشایی معابر و رعایت حریم‌ها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان و هزار و ۶۰۰ متر انشعابات فرعی و هزار و ۲۰۰ متر طول انشعابات اصلی اجرا شده است.

انتهای پیام/ع

روستای تیس قدمت طولانی و آثار تاریخی و باستانی زیادی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.