سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اثرگذاری زبان هنر برای بیان ارزش‌های انقلاب

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، زبان هنر را اثرگذارترین زبان برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ،در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و جمعی از تهیه کنندگان سیمای این مرکز گفت: تبیین ابعاد مختلف ارزش‌های انقلاب و اسلام، وظیفه همه دستگاه‌های فرهنگی است، اما در این میان زبان هنر در قالب برنامه‌های تلویزیونی، سینما، تئاتر و موسیقی اثرگذار‌تر است.


وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای هنر فیلم و سینما در جهت دهی به اندیشه‌های جوانان گفت: سینما و تلویزیون، مبلغی رسا برای ارائه‌ی برترین حقیقت‌هاست از این رو دست اندکاران با افزایش توانمندی‌ها می‌توانند برای تبلیغ دین گام‌های موثری بردارند.


امام جمعه تبریز با بیان اینکه هنرمندان و کارگردانان باید بر محتوای آثار تولیدی خود، توجه ویژه داشته باشند، خاطرنشان کرد: می‌توان با زبان هنر، بسیاری از افراد به خصوص جوانان را به سمت ارزش‌های انقلاب اسلامی سوق داد و آنان را با حقایق ذاتی انقلاب و اسلام آشنا کرد.


مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم با ارائه گزارش از عملکرد و برنامه‌های در دست تولید این مرکز در سال ۹۷ گفت: محور همه تولیدات، ایجاد فضای پرنشاط و امید آفرینی در جامعه است، به همین منظور ۲ سریال از جمله سریال ۱۳ قسمتی جلال با قابلیت پخش از شبکه‌های سراسری در دست تولید است.


سید محسن لطیفی افزود: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان، تبیین ارزش‌های ملی و مذهبی سرلوحه تولیدات صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بوده و این ارزش‌ها، هنرمندانه از رادیو و تلویزیون شبکه استانی سهند، ترویج، تبلیغ و تبیین می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

هنرمندان و کارگردانان باید بر محتوای آثار تولیدی خود، توجه ویژه داشته باشند

 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.