سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی برای آسفالت معابر روستایی سلماس

محمدزاده بخشدار مرکزی سلماس گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر روستایی سلماس در بخش مرکزی اختصاص داده شده است.

عباس محمدزاده گلعذانی، بخشدار مرکزی سلماس در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ عنوان کرد: پروژه های زیرسازی و آسفالت معابر روستایی بخش مرکزی از رشد بسیار مطلوبی برخوردار است.
وی افزود: انتظار می‌رود با توجه به اقدامات صورت گرفته، در روستا‌های وردان، پتاویر، خانقاه، یوشانلو، کنگرلو، چیچک و قره قشلاق با حجم عملیات بیش از ۱۱۰ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال پروژه‌های فوق الذکر افتتاح خواهد گردد.
بخشدار بخش مرکزی سلماس گفت:در راستای تلاش برای ارتقاء شاخص‌های زندگی و بهره مندی روستاییان عزیز از مواهب توسعه یافتگی همه جانبه، پروژه‌های بوستان‌های روستایی در روستا‌های شکریازی، پتاویر، مافی کندی، وردان و سرای ملک نیز در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی سلماس در روز گذشته گفت:مشکلات متعددی از سوی دهیاران در زمینه راه‌های روستایی، زراعی و نبود خط کشی اغلب جاده‌های روستایی و مشکلات آب آشامیدنی و افت فشار برق مطرح شد که از سوی روسا و نمایندگان ادارات مربوط پاسخ داده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/م

 ۴۰ میلیارد ریال برای آسفالت معابر روستایی سلماس اختصاص یافته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.