سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گناوه برای ایجاد شهرک کشاورزی مناسب است

فرماندار گناوه گفت: این شهرستان بویژه بخش ریگ ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی برای راه اندازی شهرک‌های کشاورزی و شیلاتی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی این شهرستان افزود: دراین ارتباط سرمایه گذار بخش خصوصی برای تاسیس شهرک کشاورزی در این شهرستان متقاضی شده که فرمانداری آماده همکاری در پرداخت تسهیلات است.

وی اضافه کرد: در این نشست مسایل و مشکلات سرمایه گذاران بخش کشاورزی با حضور خود آنان بررسی و بازدید از طرح‌های آنان صورت می‌گیرد.

فرماندارگناوه افزود: هر هفته جلسات کمیته فنی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان باحضور دستگاه‌ها و بانک‌های عامل برگزار می‌شود که نتایج خوبی بدنبال داشته است.

وی اظهارداشت: این شهرستان پس از دشتستان دومین تولید کننده گوشت سفید دراستان بوشهر است که باید برای حل مشکلات مرغداری‌ها تلاش مضاعف شود.

پاک نژاد گفت: در زمینه گازرسانی به مرغداری ها فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و هزینه انشعاب آن‌ها نیز بصورت اقساطی اخذ می‌شود.

فرماندار گناوه ادامه داد: پرداخت آب بها در دستور کار مرغداری‌های این شهرستان قرار گیرد و اداره آب و فاضلاب روستایی نیز با برداشت کنندگان آب غیرمجاز برخورد کند.

وی گفت: باتوجه به اینکه بوی نامطبوع مرغداری‌ها سبب گله مندی ساکنان روستا‌ها شده باید برای برطرف کردن این مشکل برنامه ریزی و چاره اندیشی شود.

وی اظهارداشت: توسعه کشت گلخانه‌ای در دستور کار قرار گرفته و از علاقمندان به این حرفه دعوت به سرمایه گذاری می‌شود.

انتهای پیام/م

بخش ریگ قابلیت‌های فراوانی برای راه اندازی شهرک‌های کشاورزی و شیلاتی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.