سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود 255 کیلومتر خط انتقال آب آشامیدنی در روستاهای

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی سرپل ذهاب گفت: از مجموع 255 کیلومتر خط انتقال آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان ، 90 کیلومتر آن فرسوده و نیازمند اصلاح و بازسازی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛حشمت احمدی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی سرپل ذهاب گفت: با توجه به مشکلات موجود تاکنون هیچ اعتباری برای تعمیر و نگهداری شبکه های آبرسانی روستایی در سرپل ذهاب اختصاص داده نشده است.
وی گفت :  آب روستاهای شهرستان سرپل ذهاب از یک مخزن 13 هزار متر مکعبی تامین می شود و با وجود تاکید استاندار کرمانشاه مبنی بر استفاده نکردن از آب آشامیدنی برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده ، شاهد استفاده از این نعمت خدادی برای ساخت و ساز هستیم که این امر مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده است.
احمدی افزود : از ابتدای امسال تاکنون 9 هزار مورد تعمیرات شکستگی لوله آب و 15 کیلومتر از شبکه ، خط انتقال آبرسانی و لوله گذاری در روستاهای این شهرستان اصلاح و اجرا شده است.
وی افزود : هم اکنون از 37 دستگاه اکتروپمپ با هزینه نگهداری سالیانه به طور میانگین 200 میلیون ریال به منظور بالابردن راندمان انرژی الکتریکی و تامین آب آشامیدنی استفاده می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

90 کیلومتر خط انتقال آب آشامیدنی سرپل ذهاب فرسوده است

 

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران اب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.