مدیرکل امور عشایری شهرستان کرمانشاه گفت: شهر کرمانشاه حدود دو هزار خانوار عشایری دارد که پراکندگی آنان به گونه‌ای نیست که بتوان به سادگی آنان را تحت پوشش قرار داد.

کاهش اعتبارات امور عشایری شهرستان کرمانشاه و دردسرهای بی آبیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حسن احمدی مدیرکل امور عشایر استان کرمانشاه گفت: اگر بخواهم بگویم به همه عشایر رسیدیگی می شود و آنها مشکلی ندارند دروغ بزرگی به مردم گفته ام و باید اعتراف کنم با این اعتبار کم نمی‌توانیم آبرسانی به همه عشایر را پوشش دهیم در نتیجه به طور طبیعی چرخه آبرسانی طولانی می‌شود و امکان ارائه خدمات هر روز و رفع به موقع نیاز‌های عشایر نیست.
وی گفت : البته موضوع دیگری هم که هست در سالهای گذشته بسیاری از عشایر تانکر چرخ دار دریافت کردند و تعهد دادند که از طریق ما تامین آب نشوند بلکه خودشان با نیسان و تراکتوری که در اختیار دارند آب مورد نیاز خود را تهیه کنند.
احمدی افزود: کل اعتبارات شهرستان کرمانشاه ۵۵۰ میلیون تومان است که اعتبارات امور عشایری در سال گذشته 750 میلیون تومان بوده و در برآورد امسال به 430 میلیون تومان کاهش یافته است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

رسیدگی به عشایر کار مشکلی است

برچسب ها: اخباراقتصادی ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.