سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حفظ نظام و نقلاب

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج آمادگی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ علی اکبر طالب زاده صبح سه‌شنبه در نشست با نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای سابقه‌ای درخشان در زمینه مقابله با دشمنان ایستادگی در مقابل استعمار و استکبار است.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی هستند، خاطرنشان کرد: تا آخرین قطره خون در راستای دفاع از آسمان حریم ولایت ایستاده‌ایم و حافظ این نظام و انقلاب هستیم.

طالب‌زاده با اشاره به برخورداری این پایگاه از وجود کادر پروازی مجرب و شجاع و نیروی فنی متخصص و دانشمند، تصریح کرد: در زمینه برخورداری از نیروی انسانی و تجهیزات و امکان دارای شرایط مطلوبی هستیم.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر بیان کرد: با توجه به شرایط عملیاتی و توان دفاعی کاملا آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب و میهن عزیز اسلامیمان ایران هستیم.

وی توجه به مسائل دینی و اخلاقی را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در حوزه مصون سازی و فرهنگ سازی از سوی این پایگاه هوایی حرکت‌های خوبی انجام شده است.

طالب زاده افزود: با توجه به اینکه اکثریت نیرو‌های مسلح ما را جوانان تشکیل می‌دهند و در ابتدای ورود به دوران جوانی وارد دوره سربازی می‌شوند، توجه به مسائل تربیتی بسیار حساس است.

انتهای پیام/م

نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج آمادگی هستند

برچسب ها: دفاع مقدس ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.