سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ساعت فعالیت اتوبوسرانی در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: همزمان با تغییر ساعات کار ادارات، زمان سرویس دهی اتوبوسرانی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح به ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه تغییر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قدرت افتخاری افزود: روزانه 650 هزار مسافر از ناوگان اتوبوسرانی استفاده می کنند که به وسیله ی یک هزار و 450 دستگاه اتوبوس جا به جا می شوند.

وی بیان داشت : 10 تا 20 درصد مسافران از کارت بلیت استفاده نمی کنند و جزء آمار استفاده‌ کنندگان از اتوبوس‌های شهری به شمار نمی‌ روند.

وی با بیان اینکه در یک بازه زمانی مشخص باید فعالیت‌های حداکثری برای ارتقاء ناوگان اتوبوسرانی انجام شود، ادامه داد: از مهرماه امسال پوشش دهی، تعداد خطوط و میزان رضایت ‌مندی مردم در استفاده از خطوط افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گسترش، بهبود کیفی و افزایش سطح خدمات اتوبوسرانی را با توجه به مشکلات اقتصادی، از اولویت های مهم این شرکت خواند و گفت: در چند ماه گذشته، چهار خیابان مهم شهر از جمله خیابان‌های امام رضا (ع)، شهدای لیمجیر و شهدای مارچین تحت پوشش خطوط اتوبوسرانی قرار گرفتند، اما در برخی از خیابان‌هایی که از نظراصول هندسی امکان تردد اتوبوس وجود نداشت، موفق به ایجاد خطوط نشدیم.     

انتهای پیام /س

آمادگی اتوبوسرانی اصفهان برای خدمات رسانی به شهروندان در زمان تغییر ساعت

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.