سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابخانه های عمومی نهادی پویا و با نشاط در کشور

نماینده مردم اندیکا، لالی، هفتکل و مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی کتابخانه های عمومی را نهادی پویا و با نشاط در کشور عنوان کرد.

علی عسکر ظاهری عبدوند، نماینده مردم اندیکا، لالی، هفتکل و مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید کتابخانه عمومی شهیدان اسلام شهرستان هفتکل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور، یک نهاد پویا و با نشاط در کشور هستند و این نشاط از کتاب و امر مطالعه و دانش اندوزی پدید می آید.

وی در ادامه افزود: فعالیت های کتاب محور تاثیر زیادی در رشد و بالندگی انسان دارد، چراکه این خاصیت از کتاب است که اندیشه ها را از نسلی به نسل دیگر انتقال می دهد.

ظاهری عبدوند در خصوص برگزاری جشنواره رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور تصریح کرد: این جشنواره از برنامه های مطلوب نهاد کتابخانه های عمومی محسوب می شود و منابع معرفی شده با علایق ما ایرانیان سازگار و همخوانی دارد.

نماینده مردم اندیکا، لالی، هفتکل و مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی، وجود حضرت ثامن الحجج، حضرت رضا(ع) و بانوی مکرم حضرت معصومه (س) در ایران اسلامی را مایه فخر و عزت ایرانیان دانست و افزود: هدف گذاری نهاد کتابخانه های عمومی در نشر سیره و شناخت این بزرگواران قابل تجلیل است.

این مقام مسئول در پایان ضمن تقدیر از جذب اعضا و مراجعین به کتابخانه عمومی شهیدان اسلام و شرکت مردم در فعالیت های مختلف فرهنگی از جمله؛ حضور در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، 200 جلد کتاب از کتابخانه شخصی خود را به این کتابخانه اهداء نمود.

انتهای پیام/گ

موج پویایی و نشاط در کتابخانه های عمومی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.