سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

اجرای عملیات ضربتی مرصاد 7 پلیس اصفهان با دستگیری 133 نفر از سارقان ومحکومان فراری

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 133 نفر از سارقان و محکومان فراری در اجرای عملیات ضربتی مرصاد 7 خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار "مهدی معصوم بیگی"  اظهار داشت : به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و افزایش احساس امنیت مردم ، عملیات مرصاد 7 در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل طراحی و ظرف 6 ساعت به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: درنتیجه اجرای این عملیات ضربتی ، منسجم و هماهنگ تعداد 41 نفر از محکومان غایب و فراری و 92 نفر از سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: در این عملیات همچنین اعضای یک باند 3 نفره سارقان منازل که باقدرت نمایی و اعمال خشونت اقدام به سرقت می‌کردند نیز دستگیر و به 20 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان ، کشف 11 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت مسروقه را از دیگر دستاورد های این عملیات عنوان کرد و افزود: در مجموع 7 میلیارد ریال اموال مسروقه به دست آمده که پس از طی مراحل قانونی به مالکان آن‌ها بازگردانده می‌شود.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: همچنین برای متصدیان 10 انبار ضایعاتی که اموال مسروقه را خریداری و به فروش می‌رساندند اخطاریه پلمپ صادر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از تداوم این گونه برنامه ها برای مقابله با مخلان نظم وامنیت عمومی جامعه خبر داد و گفت : استان اصفهان جولانگاه سارقان ، اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم وامنیت جامعه نیست و ماموران پلیس با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می کنند .

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.