سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تيم شوتوكان WJKA كرمان و کسب 15 مدال رنگارنگ از رقابت های کشوری

تیم شوتوکان WJKA استان کرمان با ٥ طلا، ٣ نقره و ٧ برنز در رقابت هاى کشورى این سبک که به میزبانى همدان برگزار شد، خوش درخشید.

احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: دومین دوره رقابت هاى قهرمانى كشور سبك شوتوكان WJKA با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور به مدت دو روز به ميزبانى همدان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه تيم شوتوكان WJKA  استان كرمان با حمايت بيمه پاسارگاد (نمايندگى كلانترى) در این رقابت ها حضور یافت، افزود: در پایان این تیم، با کسب ٥ مدال طلا، ٣ نقره و ٧ برنز خوش درخشید.

وی تصریح کرد: بر این اساس، در بخش کاتای انفرادی و در رده ی سنی 7 و 8 سال، علیرضازنگى آبادى طلا گرفت و ابوالفضل زنگی آبادى به نقره رضایت داد.

امیری یادآور شد: در رده ی سنی 11 و 12 سال نیز محمدنیما شعبان نژاد مدال طلای این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد و اميرحسين زنگی آبادى و محمدصالح نیکنفس هم به ترتیب مدال های نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

رییس هیئت کاراته استان کرمان با اعلام اینکه در رده ی 13 و 14 سال نیز ابوالفضل یعقوبی برنز گرفت، بیان داشت: در رده ی سنی 15 و 16 سال هم دانیال صفرزاده مدال طلا را تصاحب کرد.

امیری گفت: در مجموع تیمی، در رده ی بزرگسالان، تیم کاتای کرمان با ترکیب علی فرامرزیان، دانیال صفرزاده و امیرعلی فرحبخش در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی افزود: در رده ی نونهالان نیز تیم کرمان با ترکیب محمدصالح نیکنفس، امیرحسین زنگى آبادى و محمدنیماشعبان نژاد بر سکوی نخست ایستاد.

امیری تصریح کرد: در بخش کومیته و در رده ی سنی 10 و 11 سال، علی ایران نژاد، اميرحسين اماندادی و على اصغر اماندادى در اوزان 35+، 35- و 45- کیلوگرم به ترتیب طلا، برنز و برنز این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه در رده ی نوجوانان نیز علی اکبرافسر در وزن 55- نقره گرفت، یادآور شد: در رده ی جوانان، محمدعلی طحانی در وزن 55- و در رده ی بزرگسالان یوسف چوبکین در وزن 60- موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شدند.

انتهای پیام/ب

درخشش کرمانی ها در رقابت های کشوری سبک شوتوكان WJKA

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.