سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس شوراى زنان مجمع خيرين سلامت:

پایه‌گذاری اساس سلامت با ترويج سبک زندگى اسلامى/ بانوان نقش پررنگی در کاهش آمار بیماری‌ها دارند

بیات گفت: فرهنگ سازى و ترويج سبک زندگى اسلامى مى‌تواند اساس سلامت را پايه گذارى كند.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بيات رئيس شوراى زنان مجمع خيرين سلامت كشور و متخصص زنان در اولين نشست شوراى مشاركت‌هاى زنان مجمع خيرين سلامت كشور كه صبح امروز در ساختمان دانشكده طب ايرانى برگزار شد، اظهار كرد: سلامت يكى از بزرگترين نعمت‌های الهى است كه كمتر مورد توجه قرار مى‌گيرد چرا كه اين يكى از خصليت هاى انسان است تا زمانى كه سالم است قدر اين نعمت را نمى داند.
 
بيات بيان كرد: فرهنگ سازى و ترويج سبک زندگى اسلامى مى‌تواند اساس سلامت را پايه گذارى كند؛ نوع تغذيه، شيوه و آداب مصرف غذا و آرامش فكرى و روانى در سلامت تاثير بسزايى دارد.
 
رئيس شوراى زنان ادامه داد: بيمارى عصبى - عضلانى، بيمارى گوارشى، بيمارى‌هاى قلبی و غيره مى‌تواند ناشى از تنش‌هاى روانى باشد البته سبک زندگى ايرانى اسلامى مى‌تواند باعث كاهش اين بيمارى‌ها و هزينه‌ها شود، كه بانوان نقش موثرى را در اين راستا بر عهده دارند.
 
وى افزود: مجمع خيرين سلامت در سال ١٣٩٣ شوراى زنان را پايه گذارى كرده است كه توانستند با كمک بانوان و اعتقاد به اينكه زنان نقش اساسى در اقتصاد، سياست، فرهنگ و غيره دارند، اين مجمع را تشكيل دهند و از آن زمان شوراى مشاركت مردمى كليد خورد، ٩٠ درصد مراكز استان‌ها را شوراى زنان تشكيل داده است و اميدواريم بتوانيم به خوبى از عهده اين كار برآييم.

انتهای پيام/

نشست شوراى مشاركت‌هاى زنان مجمع خيرين سلامت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.