سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اعزام دانشجو به خارج از کشور

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باند سه نفره که با تاسیس شرکتی به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه های خارج ازکشور،اقدام به کلاهبرداری کرده بودند،خبرداد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج سرهنگ سعید بالش زر رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح جزییات  دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اعزام دانشجو به خارج از کشور گفت: در پی طرح شکایت هایی از سوی برخی از شهروندان یاسوجی درباره اخذ وجوه چند ۱۰ میلیون تومانی به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه های خارج از کشور از سوی شرکتی تحت فعال در یکی از مناطق شهر یاسوج، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: در ابتدا استعلامات لازم از سوی اداره ثبت اسناد و املاک استان درباره وضعیت ثبتی شرکت مد نظر به انجام رسید و مشخص شد که این شرکت صرفا خدماتی بوده و فاقد مجوز و پروانه فعالیت برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های خارج از کشور است.

سرهنگ بالش زر ادامه داد: اعضای این باند با اعمال متقلبانه و تبلیغات سوء مبنی بر اعزام دانشجو به خارج ازکشور در حدود سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از شاکیان دریافت و شکات بدون اینکه در دانشگاهی در خارج پذیرش شوند متحمل خسارت مادی و معنوی شده بودند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ۳ عضو این باند کلاهبردار توسط ماموران پلیس آگاهی استان، دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

 
انتهای پیام/غ


باند اعزام دانشجو در دام پلیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.