فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان جانی طلافروشی رضوی در یاسوج دستگیر شدند.

دستگیری قاتلان و سارقان طلافروش یاسوجیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  سردار مهدی انصاری ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: از بدو وقوع  حادثه قتل و سرقت طلافروشی رضوی در میدان هفت تیر شهر یاسوج، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود : در همین راستا تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان ماموریت یافتند در جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد : زحمات و تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بالاخره نتیجه داد و پس از هماهنگی با مرجع محترم قضایی، بویژه رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان و همکاری بسیار مطلوب سربازان گمنام امام زمان ( عج ) ، و با بهره گیری از عوامل یگان امداد شهر یاسوج و ماموران پلیس راه استان، عملیات دستگیری بطور همزمان و در چند عملیات جداگانه  به انجام رسید .

سردار انصاری بیان داشت :  در چند عملیات بطور غافلگیرانه بطور همزمان و جداگانه قاتل ، سارقان و مسببان این جنایت در شهر یاسوج ، محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان ، شهرک صدرا شیراز در استان فارس ، تعداد پنج نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت : از این افراد چندین قبضه سلاح گرم به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و چهار دستگاه خودروی سواری توقیف و روانه پارکینگ شدند. وشی به همراه یک نفر مالخر را دستگیر کنند .

اواخر دی ماه سال گذشته، سارقان طلافروشی رضوی در یاسوج دستبرد زده و طلافروش را نیز با خود به گروگان برده و به قتل رساندند.

منبع: پلیس

 انتهای پیام/غ

 سارقان طلافروشی رضوی در دام پلیس

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
دستون درد نکنه آرامش را ایجادمیکنید هر چ زودتراعدامشون کنید درس عبرت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
دستون درد نکنه آرامش را ایجادمیکنید هر چ زودتراعدامشون کنید درس عبرت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
سلام ببینید سارق طلا فروشی سمیرم نیستن چون اونا هم این کار کردن
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
بله باید در میان مردم اعدامشان کنند و اجازه ندهند زمان اعدامشان به درازا بکشد تا افراد مجرم از اقتدار جدیت و اقدام سریع مراجع قضایی ترس داشته باشند طولانی شدن زمان اجرا باعث کاهش اثر بخشی آن می شود
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۳:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
اعدام در ملاء عام خواسته مردم شهر یاسوج میباشد .تا درس عبرتی باشد برای دیکران...
تشکر ویژ از زحمتکشان نیروی انتظامی ...دست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
منطقی ترین برخورد ،مجازات این افراد در میان مردم است تا عبرتی باشد برای دیگران برای جلوگیری از انجام اعمال غیر انسانی و حفظ هویت و آرامش در جامعه .