سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳ میلیاردریال جرایم بیمه‌ای در گناوه بخشیده شد

سرپرست اداره تامین اجتماعی گناوه گفت: در اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه ای، ۱۳ میلیارد ریال از بدهی‌های تا پایان سال ۱۳۹۵ کارفرمایان کارگاه‌های خوش حساب این شهرستان بخشیده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جاسم شاعری روز یکشنبه اظهار داشت: پرونده کارفرمایانی که بدهی زیر پنج میلیاردریال داشتند در کمیته این شهرستان بررسی و شامل بخشودگی شدند و اصل بیمه آنان در ۱۲ قسط تقسیم بندی و بخشودگی بیش از این مبلغ در مرکز استان انجام شد.

وی اظهارداشت: سازمان تامین اجتماعی در حمایت از نیروی مولد تولیدی، صنعتی و خدماتی در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ طرحی برای بخشودگی جرایم بیمه‌ای اجرا کرد که تا ۱۰ تیرماه امسال ادامه داشت.

شاعری گفت: کارفرمایانی که دراین مدت نسبت به وضعیت بدهی خود به بیمه مراجعه کردند تنها تا پایان تیرماه فرصت دارند برای پیگیری مراحل بعدی و تقسیط اصل بیمه خود اقدام کنند.

سرپرست اداره تامین اجتماعی گناوه افزود: در اجرای این طرح ۵٠ تا ١٠٠ درصد جرائم کارفرمایان به علت دیرکرد در پرداخت حق‌بیمه کارکنان بخشیده و مابقی طی اقساط یکسال از افراد دریافت می‌شود.

وی گفت: تعدادی از ادارات که بدهی بیمه‌ای داشته از مزایای طرح بخشودگی بدلیل مراجعه نکردن بهره نبردند که باعث خواهد شد تا فشار مالی بر دولت وارد شود.

شاعری بیان کرد: ۶۶ هزار و ۴۲۴ نفر از مجموع جمعیت ۱۰۳ هزارنفری این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که ۲۱ هزار نفر از آنان اصلی و مابقی تبعی هستند.

سرپرست اداره تامین اجتماعی گناوه ادامه داد: همچنین ازمجموع چهار هزار و ۱۷۸ نفرمستمری بگیران این شهرستان یکهزار و ۴۶۰ نفر اصلی و بقیه تبعی هستند.

وی گفت: بطور میانگین در هر ماه ۳۰ نفر دراین شهرستان به سن بازنشستگی می‌رسند و شامل دریافت مستمری می‌شوند.

سرپرست اداره تامین اجتماعی گناوه هزینه کرد این اداره را درسال گذشته ۴۰۰ میلیاردریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ درقالب تعهدات بلندمدت، کوتاه مدت و بیمه بیکاری پرداخت شد.

وی با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی گفت: دراین هفته برنامه‌های مختلفی درسطح این شهرستان پیش بینی شده که برپایی میزخدمت در مصلای جمعه، غبارروبی گلزار شهدا و افتتاح کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی شعبه گناوه از مهم‌ترین آنان است.

انتهای پیام/مگ

اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه ای در گناوه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.