سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش پزشکان متخصص در بیمارستان سلمان فارسی

سرپرست بیمارستان سلمان فارسی بوشهر گفت: استقرار پزشکان متخصص در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جلال شجاعت صبح یکشنبه در بازدید نماینده بوشهر در مجلس از بیمارستان سلمان فارسی اظهار داشت: تامین اجتماعی استان بوشهر درآمد بسیار خوبی برای این سازمان ایجاد کرده است و تلاش شده که در بخش درمان نیز خدمات خوبی ارائه شود.

شجاعت از تلاش برای رفع مشکلات در این بیمارستان خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از درآمدی که داریم حداقل در حوزه درمان استفاده بهینه‌ای انجام بدهیم و بتوانیم خدمات خوبی به هم استانی‌ها و هم شهری‌ها ارائه بدهیم.

وی تصریح کرد: یک تیم و مجموعه بسیار قوی در سیستم بیمارستان تشکیل داده ایم و در قسمت‌های مالی و پرستاری و اداری با هم همفکری می‌کنیم که با اولویت بندی مشکلات بتوانیم آن‌ها را حل کنیم.

ارتقای سطح درمانی

سرپرست بیمارستان سلمان فارسی بوشهر گفت: به منظور ارتقای سطح درمانی و رضایتمندی بیشتر مراجعان، دو فوق تخصص جراح قلب و دیگری فوق تخصص ریه به کادر درمانی بیمارستان اضافه کرده‌ایم.

وی گفت: بیمارستان سلمان فارسی ضریب اشغال تخت بالایی در بین بیمارستان‌های کل کشور داشته و با وجود اینکه ۵۴ تخت به تخت‌های بیمارستان اضافه شده همچنان نسبت به متوسط کشوری ضریب اشغال بالا و در رتبه برتر قرار دارد و لذا توسعه درمان مستقیم ضروری هست.

شجاعت بیان کرد: در راستای ارتقای خدمات و جلب رضایتمندی بیشتر مراجعان علاوه بر جذب پزشکان متخصص در زمینه توسعه و نوسازی تجهیزات پزشکی بیمارستان اقدامات موثری صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.