سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سم‌پاشی درختان شهر کرمان سموم ضد آفت

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان از سم‌پاشی درختان شهر با ۷۹۷ لیتر از انواع سموم به منظور جلوگیری از آفات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ایمان سیف‌الهی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان گفت: در ادامه‌ی سم‌پاشی‌های فصلی و مطابق برنامه‌ریزی‌های سالانه، بعداز سم‌پاشی زمستانی، سم‌پاشی تابستانی با هدف مقابله و مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه درختان و فضای سبز در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای داشتن فضای سبز و درختانی شاداب، عملیات سم‌پاشی مطابق استاندارد و با کم‌ترین حد ممکنه سم و با رعایت کامل اصول فنی، توسط اکیپ‌های این سازمان در حال انجام است.

سیف‌الهی گفت: سم‌پاشی با هدف دفع آفات نباتی و مبارزه با بیماری‌های گیاهی برای جلوگیری از طغیان شته‌ها، تغییر شکل اندام درختان، اختلال در امر فتوسنتز، انتقال بیماری‌های ویروسی و... اجرا می‌شود.

وی افزود: در سه ماهه اول سال جاری ۷۹۷ لیتر از انواع سموم شامل دیازینون، پروبازیت، السی لکرورمی و توباس جهت مبارزه با آفات و بیماری‌های درختان شامل کنه، شته، انواع شپشک، سوسک برگ‌خوار نارون و ... استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان هم چنین از انجام عملیات هرس و حذف پاجوش بیش از ۷۳۰۰ اصله درخت و درختچه در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/ی

سم پاشی درختان شهری کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.