سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمانی:مشکل بدهی های باشگاه را افتخاری حل می کند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: افتخاری ماموریت دارد تا امور بدهی ها را در دست بگیرد، به طور حتم یا پیگیری های او مشکلات حل می شود.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال به دلیل بدهی حق ثبت قرارداد بازیکنان را برای لیگ هجدهم ندارد گفت: اعضای هیئت مدیره باشگاه به افتخاری ماموریت دادند تا امور بدهی ها را در دست بگیرد که به طور حتم با پیگیری های او مشکلات حل می شود.

او درباره بودجه باشگاه استقلال و هزینه های جاری تیم بیان کرد: باشگاه استقلال از لحاظ بودجه مشکلی ندارد و از لحاظ مالی همه چیز تحت کنترل است .

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود :باشگاه استقلال در 2 سال گذشته با حمایت وزارت ورزش و جوانان و سلطانی فر توانسته قسمت عمده ای از بدهی های قبلی را پرداخت کند و این باشگاه از طرفی سعی کرد  تا قراردادش را با حامی مالی نهایی کند .بنابراین در این 2 سال با حمایت وزیر ورزش و جوانان مشکل مالی نداشتیم که در این باره جا دارد از سلطانی فر تشکر ویژه ای داشته باشیم .

زمانی در مورد عقد قرارداد با بازیکنان خارجی تیم ادامه داد:با هماهنگی های انجام شده قرار است افتخاری با سفر به ترکیه قرارداد بازیکنان خارجی را هم تمدید کند تا بدین ترتیب خواسته هواداران استقلال برآورده شود .امیدوارم با کامل شدن تیم،  هواداران هم شاهد بهترین روز های تیم محبوبشان باشند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.