سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاموس یادلین: اسرائیل توانایی اداره رویدادها در غزه را از دست داده است

رئیس سابق اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها مرگ نظریه بازدارندگی اسرائیل در مقابل گروه‌های مقاومت فلسطینی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار،  آتش جواب آتش؛ معادله‌ای است که گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه به رژیم صهیونیستی تحمیل و آن را در طول ساعات گذشته در رویارویی با حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه تثبیت کرده اند به طوریکه رئیس سابق اطلاعات نظامی این رژیم نیز در پی پاسخ کوبنده گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه، مرگ نظریه بازدارندگی را اعلام کرد.

احمد فرحات، گزارشگر شبکه تلویزیونی المنار در گزارشی با اعلام این مطلب تصریح کرد این معادله پیام‌های متعددی دارد از جمله اینکه دست مقاومت فلسطینی روی ماشه است و برای پاسخ فوری و کاملا آزادانه به حملات صهیونیست‌ها در چارچوب راهبرد به چالش کشیدن و پایداری و بازدارندگی آمادگی دارد. گروه‌های مقاومت فلسطینی با تأکید بر اینکه هرگونه تجاوز به نوار غزه بدون پاسخ نخواهد ماند مواضع نظامی صهیونیست‌ها را در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه با موشک و خمپاره درهم کوبیدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند بیش از 90 فروند موشک از نوار غزه به جنوب اسرائیل شلیک شده است.

مقابله و پاسخ مقاومت پس از حملات اسرائیل به نوار غزه صورت گرفت و یک سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد ارتش اسرائیل بیش از 40 هدف را در نوار غزه بمباران کرده است. او این حمله را گسترده ترین حمله از سال 2014میلادی توصیف کرد.

عاموس یادلین، رئیس سابق اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها مرگ نظریه بازدارندگی اسرائیل را در مقابل گروههای مقاومت فلسطینی تسلیت گفت و اعتراف کرد مقاومت فلسطینی معادله را تغییر داده و اسرائیل توانایی اداره رویدادها در غزه را از دست داده است.

وی تصریح کرد اسرائیل به خاطر بادبادک‌های آتش‌زا وارد جنگ نخواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.