سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامۀ زمان بندی مدیریت اضطراری بار استان بوشهر تابستان ۱۳۹۷

شرکت برق استان بوشهر اعلام کرد: شهروندان می‌توانند جدول مدیریت اضطراری بار یا احتمال خاموشی با برنامه را از ۲۳ تیر ماه در سایت این شرکت به آدرس www.bedc.ir مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  در این چند روز برق مناطق مختلف استان بوشهر به صورت متناوب و البته بدون اطلاع‌رسانی قطع می‌شود. این موضوع اعتراض مردم را به دنبال داشت. عده‌ای اعلام کردند که اگر قطعی برق ادامه دارد بهتر است جدول زمان بندی قطعی برق در اختیار مردم قرار گیرد. در ادامه تصمیم گرفته شد تا جدول زمان بندی قطعی برق منتشر گردد.

اگر می‌خواهید از زمان دقیق خاموشی ها در شهر و روستای خود در استان بوشهر اطلاع داشته باشید، می توانید با مراجعه به سایت www.bedc.ir و با وارد کردن آدرس محل سکونت خود از زمان احتمالی  قطعی برق خود اطلاع یابید.

لازم به ذکر است که انتشار جدول زمان بندی قطعی برق به معنای خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده نیست و عوامل تاثیرگذار بر اعمال مدیریت بار شبکه، همکاری و کاهش مصرف توسط مشترکان، افزایش دما و ظرفیت شبکه می‌باشد؛ بنابراین با توجه به این موارد، زمان اعمال خاموشی‌ها کاملا احتمالی بوده و پیش بینی مدیریت اضطراری بار شبکه، ممکن است کمتر یا بیشتر از پیش بینی انجام شده و یا حتی در صورت صرفه جویی از سوی مشترکان، اعمال نگردد.

جدول  اعلام شده برای بازه زمانی ۲۳ تا ۲۹ تیرماه مشخص شده است.

انتهای پیام/م

برنامه زمانبندی قطعی برق استان بوشهر منتشر شد

برچسب ها: صدای مردم ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.