فرماندار دشتی گفت: دستگاه‌های اجرایی دشتی مکلف به کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته هستند.

دستگاه‌های اجرایی دشتی مکلف به کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله نادری صبح پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت مصرف شهرستان دشتی اظهار داشت: در حال حاضر کمبود برق به عنوان یکی از مباحث مهم کشور است که می‌طلبد همه مردم توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

وی افزود: ادارات شهرستان در پیک مصرف باید به صورت صد درصد کاهش و در طول سال نیز نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش برق داشته باشند.

نادری بر ضرورت صرفه جویی مصرف برق در مغازه‌های شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: اتاق اصناف باتفاق مدیریت برق شهرستان با حضور در مغازه‌ها نسبت به کاهش مصرف برق اقدام کنند.

وی یادآور شد: استفاده درست مصرف کردن از برق باید به عنوان یک فرهنگ در کشور تبدیل شود.

نادری با بیان اینکه روشنایی تزینی در بلوار‌ها و میادین شهر‌ها باید کاهش پیدا کند، اضافه کرد: بخشداران با دهیاران و شورا‌ها در خصوص کاهش مصرف برق جلسات لازم برگزار کنند.

وی خاطر نشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکنون جلساتی با بانیان مساجد و بازدید‌های از مساجد داشته اند، ولی باید برای بهبود برق تلاش بیشتری صورت بگیرد.

در پایان لوح تقدیری به امضاء مدیر عامل شرکت توزیع برق استان در خصوص تشکیل اولین ستاد شهرستانی مدیریت مصرف در سطح استان به فرماندار دشتی اهدا شد.

همچنین در این لوح تقدیر از اقدامات استراتژیک مدیریت پیک بار در شهرستان دشتی که نمونه بارز تبلور شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام می‌باشد تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/م

ادارات دشتی مکلف به کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.