سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهضت آسفالت در گناوه ادامه دارد

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: حجم چشمگیری از کوچه‌های سطح شهر گناوه آسفالت شد واجرای آسفالت همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  روح‌الله ملک‌زاده  اظهار داشت: پس از اجرای آسفالت کامل چندین سایت از جمله سایت‌هایی در محلات نوروزآباد، عبدامام، حرم به حرم و همچنین روکش آسفالت خیابان‌های پیروزی، ابومسلم، چمران شمالی و جانبازان هم اکنون شهرداری گناوه در حال اجرای آسفالت سایت رزمندگان است که ۲۶ هزار مترمربع تا کنون در این سایت انجام شده است.

وی افزود: با شروع به کار تیم دوم اجرایی، اجرای آسفالت محلات سرعت بیشتری خواهد گرفت که سایت‌هایی در محله سادات، محله بتون، خیابان پیروزی و سایت درمانگاه ابوریحان و کوچه‌های فاقد آسفالت و زیرسازی شده در دیگر نقاط شهر در برنامه است.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه اظهار داشت: زیرسازی، اجرای کانیوو و آماده‌سازی برای آسفالت در نقاط و محلات مختلف شهر در حال انجام است که با تکمیل و آماده شدن مرحله آسفالت اجرایی خواهد شد و برخی مناطق نظیر محله امامزاده آماده شروع مراحل اجرایی است.

وی بیان داشت: آسفالته‌کردن همه گذر‌ها و کوچه‌های فاقد آسفالت از اولویت‌های شهرداری گناوه است که طبق برنامه‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری گناوه امید است طی ۴ سال محقق شود.

انتهای پیام/م

بخش اعظم کوچه‌ها آسفالت شد

برچسب ها: شورای شهر ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.