سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۱۴هزار معلول در استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از وجود ۱۴هزار معلول در استان سمنان خبر داد و گفت: ادارات برای مناسب‌سازی معابر تلاشی نمی‌کنند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:۱۴هزار نفر معلول در استان زندگی می‌کنند و نیاز به مناسب‌سازی مبلمان شهری برای دو درصد از جمعیت استان به‌وضوح وجود دارد تا این افراد بتوانند به‌راحتی در تمام زیرساخت‌های شهری و روستایی وادارات تردد کرده و نیازهایشان را برآورده سازند.

وی افزود: مناسب‌سازی برای معلولان یک اولویت و ضرورت است و متأسفانه هیچ‌گاه مبلمان شهری واداری استان برای معلولان مناسب‌سازی نشده است.

ایزدپور تصریح کرد: اگر قرار باشد پایشی از وضعیت مناسب‌سازی ادارات استان صورت گیرد و میانگین نمره قبولی در آن ۳۰ باشد هیچ اداراتی حتی ۱۵ هم نمی‌گیرد.

ایزد پور در دیگر بخش سخنان خود و در تشریح عملکرد بهزیستی استان سمنان، گفت: یکی از مسائلی که در این اداره کل مطرح است، مقوله اورژانس اجتماعی نام دارد که در سال ۹۶ شاهد ثبت رکورد دو هزار تماس با این سامانه در سطح استان بودیم.

وی بابیان اینکه تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مانند همسر و کودک آزاری و ... در زمره رسالت های این اورژانس است، بیان کرد: در کنار اورژانس اجتماعی، سامانه تلفنی ۱۴۸۰نیز آماده ارائه خدمات مشاوره ای به هم استانی ها است.

انتهای پیام / گ

نشست خبری مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اصحاب رسانه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.