علیرضا تابش گفت: بالغ‌بر 5 هزار میلیارد تومان وام بلاعوض به مردم کرمانشاه پرداخت‌شده است تا بتوانند منازل مسکونی خود را بازسازی و تعمیر کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه 5000 میلیارد تومان وام بلاعوض برای بازسازی منازل مسکونی مردم کرمانشاه پرداخت شده است گفت:50 درصد از ظرفیت استان‌ها درگیر پروژه‌های ساخت و بازسازی مسکن مردم کرمانشاه است و بالغ‌بر 5 هزار میلیارد تومان وام بلاعوض به مردم کرمانشاه پرداخت‌شده است تا بتوانند منازل مسکونی خود را بازسازی و تعمیر کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:طرح خیرین مسکن‌ساز یکی از طرح‌های موفق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.تاکنون در سراسر کشور بالغ‌بر 15 هزار واحد مسکونی تکمیل‌شده است و به نیازمندان و محرومان تحویل داده‌شده است.

وی اعطای تسهیلات به خانواده‌هایی که دارای دو معلول و یا بیشتر دارند را از دیگر برنامه‌های مهم بنیاد مسکن برشمرد و افزود: 10 هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی در کشور وجود دارد که مشکل مسکن دارند و رفع مشکل مسکن این خانواده در اولویت دغدغه‌های بنیاد مسکن است.

 تابش با اشاره به بازسازی واحدهای تخریب‌شده در کرمانشاه عنوان کرد:باید در بازه زمانی 18 ماهه این پروژه‌ها تکمیل شود و عناصر دولتی نیز باید با توجه به سفارش‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری در این عرصه مشارکت کنند.

انتهای پیام / گ

 صحبت های رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در سمنان

برچسب ها: بنیاد مسکن ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.