سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خراسان رضوی:

قیمت کالا‌های اساسی در استان از میانگین کشوری پایین‌تر است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: قیمت اقلام مختلف کالا‌های اساسی نسبت به میانگین قیمتی کشوری پایین‌تر است و طی ماه گذشته عمده این کالا‌ها روند نزولی داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،قربان میرزایی افزود: به منظور مدیریت بازار طی این مدت در کنار تشدید کنترل‌ها و نظارت‌ها از سوی دستگاه‌ها و بخش‌های مربوطه تلاش شد نیاز مردم به بهترین شکل ممکن تامین شود و مشکلی از این نظر در استان با توجه به حجم قابل توجه زائر ومسافر تابستانی نداریم.

وی ادامه داد: فقط در سه ماهه امسال بالغ بر 5 هزار تن برنج وارداتی در استان به بازار تزریق شده است که در کنترل قیمت‌ها بسیار موثر بوده است.

معاون استاندار گفت: در راستای تامین مواد پروتئینی وگوشت مصرفی استان نیز 2 هزار و 812 تن مرغ منجمد و 282 تن گوشت گوساله و 873 تن تخم مرغ طی این مدت در کنار تولید معمول به بازار عرضه شده است.

میرزایی افزود:برای تامین و مدیریت نهاده‌های کشاورزی ودامی از جمله جو برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته و علاوه بر برآورد‌ها برای تولید 300 هزار تن جو در استان که باید نسبت به خرید تضمینی آن اقدام مناسب و تصمیم گیری لازم در سطح ملی انجام شود هم اکنون برای ورود جو اقداماتی صورت گرفته و 15 هزار تن جو در حال حمل به استان است.

وی ادامه داد: در بحث میوه و تره بار هم با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفت و طی آن واحد‌های تولید کننده صیفی جات به سازمان میادین شهرداری معرفی شدند تا با عرضه مستقیم محصولاتی، چون سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی، خیار، هندوانه، هلو، آلو و ... نیاز مردم را با قیمت پایین‌تر وکیفیت مناسب تامین کنند.

انتهای پیام//ف. ن.


قیمت کالا‌های اساسی در استان خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.