سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

ارتش یک نیروی مردمی و ولایتمدار است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ولایتمداری را از ویژگی های منحصربفرد ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی ملکوتی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در جمع کارکنان تیپ ارتش جمهوری اسلامی مستقر در آذربایجان شرقی، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حفاظت از ارزش‌های معنوی، از نیروهای نظامی با اقتدار دنیا محسوب می‌شود.

وی افزود: دشمنان هر لحظه به فکر تجاوز به میهن اسلامی هستند اما اقتدار نظامی نیروهای مسلح ایران، باعث شده تا دست به کار خطایی نزنند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: استقلال نیروهای مسلح، عدم وابستگی به صنعت دفاعی بیگانگان و قدرت و توان بالا در حوزه عملیاتی، امتیازهای بی نظیر ارتش ایران در دنیاست.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به تفاوت و تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با دیگر ارتش‌‌های جهان، تصریح کرد: ارتش ما یک ارتش ولایی است و تنها ارتشی است که در جهان، تابع ولایت است و به درجه‌ای رسیده که مقام معظم رهبری از آن به عنوان شجره طیبه یاد می‌‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ملکوتی با بیان اینکه ماموریت‌‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، ماموریت‌های الهی است، گفت: ارتش ما با ایمان است و پایبندی به مسائل معنوی و ایمان و همبستگی و روحیه ایثار و فداکاری، ارتش ما را از ارتش‌های دنیا متمایز می‌‌کند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نیروهای نظامی ما نه برای دنیا، نه برای ثروت و قدرت و نه برای سلطه‌گری بلکه برای خدا خدمت می‌کنند، گفت: ارتش ما یک ارتش مردمی است و میان نیروهای مسلح و مردم هیچ فاصله‌ای وجود ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.