فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمریکایی‌ها ثابت کرده‌اند که دشمن بشریت هستند و کشور‌های دارای اقتدار و ثبات را بر نمی‌تابند.

در این روز‌ها تهدید اصلی بشر در عرصه جهانی کشور مستکبر و زیاده‌خواه آمریکاستبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با هیئت افسران جوان و ارشد وزارت دفاع چین که ظهر امروز سه‌شنبه 12 تیرماه در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و چین دو کشور اثرگذار در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی هستند و هر دو کشور نیز تهدیدات مشابهی دارند.

وی با بیان اینکه

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با هیئت افسران جوان و ارشد وزارت دفاع چین که ظهر امروز (سه‌شنبه) در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و چین دو کشور اثرگذار در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی هستند و هر دو کشور نیز تهدیدات مشابهی دارند.

وی با بیان اینکه در این روز‌ها تهدید اصلی بشر در عرصه جهانی کشور مستکبر و زیاده‌خواه آمریکاست، عنوان کرد: آمریکایی‌ها ثابت کرده‌اند که دشمن بشریت هستند و کشور‌های دارای اقتدار و ثبات را برنمی‌تابند.

انتهای پیام/

، عنوان کرد: آمریکایی‌ها ثابت کرده‌اند که دشمن بشریت هستند و کشور‌های دارای اقتدار و ثبات را برنمی‌تابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار