سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه زیرساخت‌های آموزشی در بردخون

بخشدار بردخون از توسعه زیرساخت‌های آموزشی در بردخون خبر داد و گفت: ساختمان مدرسه امیر کبیر بردخون تا هفته دولت راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی اخلاقی صبح چهارشنبه در بازدید از ساختمان مدرسه امیر کبیر بردخون اظهار داشت: بر اساس گفته و تعهدات پیمانکار این پروژه تا اول شهریور امسال تکمیل می‌شود و امیدواریم در هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی با تأکید بر تسریع در تکمیل ساختمان، افزود: تلاش‌ها و پیگیری‌های زیادی در زمینه جذب اعتبارات صورت گرفت که ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، شهرستان و منطقه مشارکت و همکاری نزدیکی داشته اند تا این پروژه تکمیل و آماده افتتاح شود.

اخلاقی اضافه کرد: با تأکید مسئولان ارشد بویژه استاندار و به دلیل طولانی شدن کار احداث آن، امید داریم به همت همه دست اندرکاران مدرسه امیر کبیر در زمان تعیین شده آماده بهره برداری و استفاده شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: با توجه به کمبود فضا در منطقه راه اندازی ساختمان مدرسه امیر کبیر موجب رفع مشکلات و کمبود‌ها می‌شود که انتظار است پروژه در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد و منطقه از مزایای آن سود ببرد.

ظهیر محمودی افزود: الحمدالله با تلاش دولت خدمتگزار و مشارکت و حمایت نظام اسلامی فضا‌های آموزشی و پرورشی منطقه از کیفیت و وضعیت مناسبی برخوردار است و بیشتر آن‌ها در چند سال اخیر ساخته شده است.

وی اضافه کرد: نیاز‌هایی در زمینه فضای آموزشی و پرورشی در منطقه احساس می‌شود که احداث کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار، احداث ساختمان مدارس فرهنگ و اندیشه و حافظ، نمازخانه برخی مدارس و سالن ورزشی و اجتماعات، تکمیل دارالقرآن و ساخت پژوهشسرا در اولویت پروژه‌های مورد نیاز منطقه قرار دارد.

محمودی از همراهی خیرین در ساخت فضا‌های آموزشی و پرورشی منطقه تقدیر کرد و گفت: خیرین با اهداء زمین مشارکت زیادی در آماده سازی پروژه‌ها می‌کنند و امیدواریم این همکاری و همراهی ادامه پیدا کند تا نیاز‌های فرزندان این دیار عالم پرور رفع شود.

در این بازدید که تعدادی از کارشناسان اداری نیز حضور داشتند بخش‌های مختلف پروژه مدرسه امیر کبیر بازدید شد و متولیان تکمیل مدرسه توضیحاتی در زمینه زمان پایان و کیفیت کار ارائه نمودند.

انتهای پیام/م

زیرساخت‌های آموزشی در بردخون توسعه می‌یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.