معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات با بیان اینکه ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های شیلات استان بوشهر نیاز است، گفت: تخلف شناور‌ها موجب تعلیق فعالیت آنان می‌شود.

تخلف شناور‌ها موجب تعلیق فعالیت آنان می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شاپور کاکولکی عصر پنجشنبه در نشست با مسئولان بخش بردخون اظهار داشت: بخشنامه‌ای صادر شده هر شناوری که تخلف کند سه ماه تعلیق و دوبار محکوم شود لغو پروانه می‌شود.

وی افزود: متاسفانه لابی در استان زیاد است چرا که پس از توقیف شناور‌ها تماس‌ها و ارتباطات شروع می‌شود تا فرد متخلف آزاد شود.

کاکولی خواستار همکاری و مشارکت مسئولان استان شد و گفت: مقررات و قوانین برای بازدارندگی وجود دارد تا خواسته بحق مردم عملی شود.

کاکولکی با تاکید بر اینکه اگر شناور متخلف بخواهد نان صیاد را بدزدد به شدت برخورد می‌کنیم، افزود: برخی صیادنما سهم و حق صیادان واقعی را می‌خورند و ما نیز مصمم هستیم طبق قانون از حق صیادان دفاع کنیم.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات کشور ادامه داد: قانون نظام‌مند کردن تردد شناور‌های دریایی اجرایی می‌شودو از تردد شناور‌های بی هویت جلوگیری می‌کنیم.

وی از حضور در جمع مسؤلان و صیادان منطقه ابراز خرسندی کرد و گفت: همه آمده ایم تا برای مردم بویژه صیادان اقدامی صورت دهیم و اگر توان کار نداریم باید کنار برویم.

کاکولکی با بیان اینکه ما دوبرابر اعتبار اختصاص یافته از طرف متطقه را برای رفع مشکلات صیادان اختصاص می‌دهیم، ابراز داشت: اسکله از ضروریات صیادان است و همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این خواسته بحق آنان عملی شود.

وی افزود: ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای اتمام پروژه‌های شیلات در استان نیاز است که امیدواریم اسکله بردخون در اولویت تکمیل قرار گیرد.

انتهای پیام/م

۱۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های شیلات استان بوشهر نیاز است

برچسب ها: اشتغال ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.