سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردو‌های جهادی منشأ خدمت رسانی به مردم مناطق محروم

فرماندار اردکان اردو‌های جهادی را منشأ خدمت رسانی به مردم دانست و گفت:اردو‌های جهادی از اهمیت ویژه‌ای برخورداربوده و موجب خوشحالی مردم مناطق محروم می‌شود.

هادی مقیمی فرماندار اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: اردو‌های جهادی با همکاری بسیج سازندگی و دیگر ارگان‌ها هر ساله برگزارمی شودکه منشاء خیرو خدمات رسانی به مردم به خصوص روستاییان است.

فرماندار اردکان افزود: با شرایط موجود در سالجاری موضوع اردو‌های جهادی از اهمیت زیادی برخورداراست و باید در راستای خدمات رسانی بهتر و حل مشکلات مردم مناطق محروم کوشا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اردو‌های جهادی مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و در ادوار مختلف، سازمان بسیج سازندگی متولی اصلی برنامه‌های مهم و در این راستا بوده است.

فرماندار اردکان اظهارداشت: شهرستان اردکان در بخش‌های مختلف و با گستردگی و پراکندگی نقاط جمعیتی روبرو بوده که دارای مشکلات متعدد است که با اعزام این گروه‌ها و پرهیز از موازی کاری‌ها و با هماهنگی دستگاه‌ها ان شاالله اقدامات خوبی صورت گیرد.

مقیمی تصریح کرد: در استان یزد و شهرستان اردکان، جهاد سازندگی در بحث خشکسالی و کمبود آب می‌تواند ورود و با لایه روبی از قنوات کمک شایانی به مردم کنند.

وی با بیان اینکه این جهاد با آموزش، استفاده از منابع بومی و محلی و ایجاد اشتغال در بین جوانان می‌تواند در پیشبرد تاکیدات مقام معظم رهبری پیش قدم شود، افزود:اثر تحریم‌ها با کمک ظرفیت بسیج سازندگی کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/ ا

لزوم ورود جهادسازندگی به مسئله کم بود آب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.