مسئول دفتر بسیج دانشجویی میبد گفت: 210 نفر از دانشجویان جهادگر میبدی برای خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان بهاباد اعزام شدند.

گل محمدی مسئول دفتر بسیج دانشجویی میبد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به استقبال دانشجویان دانشگاه های این شهرستان از حضور در اردوهای جهادی تابستانه و خدمت رسانی به مناطق محروم گفت: 4 گروه جهادی دانشجویی متشکل از 120 دانشجوی بسیجی دانشگاه های شهرستان میبد از امروز به مناطق محروم شهرستان بهاباد اعزام می شوند.

وی افزود: از این 4 گروه جهادی 3 گروه را برادران با ظرفیت 90 نفر در قالب با عنوان گروههای آیت الله اعرافی، آیت الله حایری و شهید آوینی و یک گروه نیز متشکل از بانوان دانشجو به ظرفیت 30 نفر با عنوان گروه حضرت معصومه(س) به خدمت رسانی مشغول خواهند شد.

گل محمدی اظهار داشت: این دانشجویان با حضور در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهرستان بهاباد نظیر ده عسگر، آریج، سیمکوئیه، ده جمال، کمر کوئیه ، وحدت آباد و ببروئیه در مدت ۱۱ روز به ارائه خدمات متنوع عمرانی، بهداشتی و درمانی، آموزشی و مددکاری، مهارتی و فرهنگی به مردم این مناطق می پردازند.

انتهای پیام/ ا

اعزام دانشجویان میبدی به مناطق محروم بهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.