سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشترکان برق گلستانی، مصرف برق را مدیریت کنند

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: مشترکان برق، مدیریت در مصرف برق را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سارا مقصودلو صبح امروز مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: بیش از ۷۰۰ هزار مشترک مصرف برق در سطح استان گلستان وجود دارد در صورتی که هر اشتراک فقط به اندازه یک لامپ در مصرف برق صرفه‌جویی کنند گامی بسیار بزرگ در مدیریت مصرف برق برداشته شده است.

وی با بیان اینکه مصرف برق بی‌سابقه‌ای طی هفته گذشته در گلستان ثبت شد، گفت: در طی هفته گذشته یک هفته بی‌سابقه‌ای از نظر دمایی و میزان مصرف برق را در سطح استان گلستان تجربه کردیم و شاهد میزان دمای بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر در این استان را شاهد بودیم که منجر به افزایش میزان پیک مصرف برق شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان افزود: با توجه به شرایط موجود، توانستیم در این مدت زمان گرمای تابستان با این میزان مصرف برق و شدت گرمای موجود شبکه را پایدار نگه داریم و به مشترکان برق‌رسانی انجام دهیم.

مقصودلو گفت: طی دو الی سه روز گذشته شاهد هوایی خنک و مرطوب در سطح استان گلستان بودیم که به تبع آن مصرف برق در این استان پایین آمد، ولی از امروز تا پایان مردادماه جاری هوای گرم و طاقت‌فرسایی را تجربه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه گرما همچنان در استان گلستان پایدار است، گفت: با پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفت دما بین ۳۹ الی ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر در سطح استان گلستان باقی خواهد ماند و استمرار گرما باعث می‌شود که مصرف برق توسط مشترکین افزایش یابد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با تاکید بر اینکه مشترکان مصرف برق از وسایل برقی غیرضروری در ساعات اوج مصرف پرهیز کنند، گفت: ما همچنان نیاز به کمک مشترکان مصرف برق داریم تا مصرف برق خودشان را مدیریت کند که بهترین روش و راحت‌ترین روش این است که مشترکین برق در ساعات اوج مصرف برق از مصرف هر گونه وسیله غیرضروری که با برق استفاده می‌شود پرهیز کنند حتی با خاموش کردن یک لامپ به پایداری شبکه برق کمک کنند.

مقصودلو با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ هزار مشترک مصرف برق در سطح استان گلستان وجود دارد، اذعان کرد: بیش از ۷۰۰ هزار مشترک مصرف برق در سطح استان گلستان وجود دارد در صورتی که هر اشتراک فقط به اندازه یک لامپ در مصرف برق صرفه‌جویی کنند گامی بسیار بزرگ در مدیریت مصرف برق برداشته شده است.

انتهای پیام/م

 

۷۰۰ هزار مشترک مصرف برق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.