سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت واحد حمایت از سرمایه گذاری خارجی گردشگری در میراث فرهنگی خراسان رضوی

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی گفت: از اهداف ایجاد واحد حمایت از سرمایه گذاری خارجی گردشگری حضور موثر در رویداد‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی، همراهی هیات‌های تجاری، بازاریابی و ارائه مشوق‌ها و تسهیلات است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد دیناری افزود: واحد حمایت از سرمایه گذاری خارجی گردشگری با هدف ساماندهی سرمایه گذاری‌های انجام شده توسط اتباع خارجی در استان خراسان رضوی و در حوزه گردشگری و حمایت از فعالیت سرمایه گذاران در معاونت سرمایه گذاری اداره میراث  فرهنگی خراسان رضوی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاران خارجی در بخش گردشگری و هتل داری، برنامه ریزی و برگزاری نشست‌های تخصصی، بررسی و تلاش با هدف رفع چالش‌ها و مشکلات سرمایه گذاران از محور‌هایی است که در این واحد به آن پرداخته می‌شود.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در حال تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاران هستیم و به زودی اولین نشست سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی خارجی در بخش گردشگری و هتل داری را در مشهد برگزار می‌کنیم

انتهای پیام//ف. ن
 

برگزاری نشست سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی خارجی در بخش گردشگری به زودی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.