سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از کشف 45هزار کارتن سیگار تا گوشی و مواد محترقه قاچاق

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف 232 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه خارجی خبر داد.

جودکی  مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   گفت: یک قاچاقچی موبایل  به اتهام نگهداری وعرضه تعداد 232 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه خارجی و به دلیل عدم مطابقت کالای موضوع پرونده با حواله های تقدیمی از سوی متهم ،علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و 112 میلیون 750 هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی هم چنین به کشف ۴۵۰۰۰ کارتن سیگار خارجی اشاره کرد و گفت: یک قاچاقچی به اتهام قاچاق ۴۵۰۰۰ کارتن به پرداخت ۷۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال و به پرداخت همین مبلغ معادل ۷۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال جزای نقدی و به عنوان بهای مال از دست رفته در حق صندوق دولت محکومشد.

جودکی گفت:مدیریت مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی شهرستان کنگاور نیز محموله ۱۶۶۴۳۲ عددی مواد محترقه در این شهرستان کشف کردند.

وی ادامه داد: با کشف این تعداد مواد محترقه پرونده در شعبه اول مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از بررسی محتویات پرونده و اینکه این مواد فاقد مصرف بوده و جری تشریفات قانونی مستندا به ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز متهم را علاوه بر ضبط کالا‌های مکشوفه به مبلغ ۶۳۵ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۸۳۲ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم می‌نماید.

انتهای پیام/ز

کشف 45هزار کارتن سیگار قاچاق

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.