سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفتاد و پنجمین جلسه شورا صورت گرفت؛

انتقاد عضو شورای شهر تهران از هیئت رئیسه شورا برای بی‌توجهی به طرحش

نظری گفت: بعد از دو ماه و 10 روز هنوز طرح پیشنهادی من مبنی بر الزام شهرداری به ارائه لایحه افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی، در دستور کار قرار نگرفته و این با عدالت همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت نظری عضو شورای شهر تهران در هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه در نهم اردیبهشت ماه طرحی را مبنی بر الزام شهرداری به ارائه لایحه افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی پیشنهاد دادم، اظهار کرد: بعد از دو ماه و 10 روز هنوز این طرح در دستور کار قرار نگرفته و به نظر می رسد که این کار با عدالت همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه تذکر من به هیئت رئیسه است، ادامه داد: از خانم‌ها آروین و نژادبهرام سوال کردم که چرا طرح در دستور کار قرار نمی‌گیرد و تاکنون هم ادامه این وضعیت، ممکن است این شائبه را پیش آورد که شورا با جوانان مشکل دارد.

در ادامه هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات نظری گفت: پیشنهاد شما در هیئت رئیسه مطرح شد و قرار شد با شما جلسه ای داشته باشیم و از شما می‌خواهیم که امروز در هیئت رئیسه حاضر شوید.

انتهای پیام/

بی توجهی به طرح پیشنهادی نظری مبنی بر الزام شهرداری برای افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.