سالاری گفت: طولانی بودن فرآیند بررسی نقشه‌های ساختمانی و نقشه‌های نما موجب نارضایتی مردم شده است.

اعتراض سالاری به طولانی بودن صدور پروانه ساختبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به طولانی بودن روند صدور پروانه ساخت اظهار کرد: مجموعه همکارانی که از مناطق بازدید دارند، نسبت به فرآیند طولانی بودن صدور پروانه ساخت شاهد نارضایتی مردم بوده‌اند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مجموع استعلام‌هایی که باید از ماده 7 گرفته و مجموع اقداماتی که در حوزه نظام مهندسی باید انجام شود، ماه‌ها طول می‌کشد.

وی با اشاره به گفتگوهای افشانی با خرم تصریح کرد: اگر چه توافق نسبی صورت گرفته است، اما باید ساز و کار نهایی وجود داشته باشد.

سالاری با اشاره به اینکه وضعیت نهایی شدن نقشه‌ها در دفاتر خدمات الکترونیک طولانی است، گفت: بررسی نقشه نمای ساختمان‌ها هم در کمیته نما زمان طولانی را طی می‌کند و همین موضوع باعث شده ماه‌ها به طول بیانجامد و با توجه به رکود ساخت، همواره این موضوع موجب نارضایتی مردم شده است.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: از حناچی می‌خواهم در یک جلسه با شهرداران مناطق همه این موارد را احصا کند تا روانسازی انجام شود.

انتهای پیام/

نارضایتی شهروندان از روند طولانی صدور پروانه ساخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار