سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ ‌زنی کارخانه قند 5 هزار تنی درنهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه قند 5 هزار تنی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن بهرام‌ نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز 19 تیرماه مهندس اکبری، معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در نهاوند حضور خواهد یافت.

وی گفت: در این سفر ضمن دیدار با کشاورزان شهرستان، مسائل مرتبط در این حوزه از جمله مشکلات زمین‌های کشاورزی و احداث، بهسازی و توسعه کانال‌های آب‌ رسانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارخانه  قند 5 هزار تنی نهاوند با سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار داشت: این اقدام به منظور رفع یکی از مشکلات و دغدغه‌های اساسی کشاورزان شهرستان انجام می‌شود.

بهرام نیا افزود: با توجه به اینکه هر ساله 4 هزار هکتار چغندر در شهرستان کشت می‌شود، کشاورز برای فروش محصول خود هزینه و مشقات بسیاری را برای  حمل به خراسان،  اصفهان، بروجرد و همدان متحمل می‌شود و انتظار می‌رود با به سرانجام رسیدن این کارخانه علاوه بر اشتغال زایی، تحولی در اقتصاد شهرستان به وجود آید.

انتهای پیام/ب

کارخانه قند 5 هزار تنی درنهاوند کلنگ زنی می شود

برچسب ها: کارخانه ، کشاورزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.