سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور لحظه صفر در بافق

مانور لحظه صفر با هدف حفظ آمادگی نیرو‌های امداد و نجات در بافق برگزار شد.

دبیر مدیریت بحران بافق در حاشیه برگزاری مانور لحظه صفر این شهرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: در این مانور که واژگونی یک دستگاه مینی بوس اتفاق افتاد اقداماتی از جمله حمل و نقل مصدومان، تخلیه امن و انجام عملیات امداد و نجات تمرین شد.

مهدی دهستانی زمان ورود نیرو‌های امدادی را ارزیابی کرد و بیان داشت: نخستین ورودی، نیرو‌های آتش نشانی با ۴ دقیقه زمان، اورژانس و پلیس ۱۱۰ با ۶ دقیقه زمان، راهداری ۸ دقیقه و راهنمایی رانندگی با ۱۰ دقیقه زمان سر صحنه حادثه حضور پیدا کردند.

وی افزود: در آینده نزدیک این مانور‌ها جهت آمادگی هر چه بیشتر دستگاه‌های امداد رسانی تداوم خواهد داشت و نواقص و کاستی‌های موجود نیز به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ می‌شود.

دبیر مدیریت بحران بافق هدف از برگزاری این مانور را حفظ آمادگی نیرو‌های امداد و نجات عنوان و خاطر نشان کرد: شهرستان بافق، شهر معدنی است و بالتبع محل تردد کامیون‌ها می‌باشد و احتمال هرگونه خطر یا حادثه وجود دارد و برگزاری این گونه مانور‌ها در شهرستان امری ضروری است.

دهستانی در بخش دیگری از سخنان خود وجود سرعت گیر‌های متعدد در سطح شهر را عاملی برای دیر رسیدن برخی نیرو‌های امدادی به محل حادثه عنوان و تصریح کرد: با نصب تعداد بیشتری از دوربین‌های راهنمایی رانندگی در سطح شهر می توان موانع دست انداز و سرعت گیر را در سطح معابر اصلی شهر کاهش داد که این اقدام نیاز به هماهنگی و همکاری شورای ترافیک شهر دارد.

انتهای پیام/ص

مانور لحظه صفر در بافق برگزار شد

برچسب ها: حادثه ، مانور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.