مسئول تیم مدیریت مانور شهرستان اردکان گفت:۲۰ اکیپ مجهز از سراسر استان، روز ۲۰ فروردین در مانور بازسازی شبکه برق حضور خواهند داشت.

مسئول تیم مدیریت مانور شهرستان اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛گفت: ۲۰ اکیپ عملیاتی از سراسر استان روز دوشنبه بیستم فروردین وارد اردکان خواهند شد و شبکه خروجی شماره ۱۰ پست فوق توزیع ترک آباد را اصلاح و بهینه سازی می‌کنند.

کرمی افزود: بیشترین بار شبکه از طریق خروجی‌های دیگر مانور شده و خاموشی بسیار ناچیزی به برخی مشترکین محدوده مانور اعمال می‌شود.

وی مدت زمان اجرای مانور را چهار ساعت اعلام کرد و بیان داشت:افزون بر ۵۰ اصله تیر چوبی فرسوده در محدوده مانور به همراه شماری کراس آرم و مقره تعویض و چندین مجموعه مهار جدید احداث خواهد شد.

کرمی هزینه اجرای مانور بحران در شهرستان اردکان را ۶۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: افزایش ضریب اطمینان شبکه و مقاوم سازی پایه‌ها، کاهش خاموشی مشترکین و پایداری خط در برابر طوفان‌های فصلی از اهداف برگزاری این مانور است.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد یادآور شد: این خروجی پست از قدیمی‌ترین شبکه‌های استان است که پیش‌تر از پست شمال تا عقدا امتداد داشته است.

انتهای پیام/ی

کاهش خاموشی مشترکین در برابر طوفان‌های فصلی با اجرای مانور بحران

برچسب ها: برق ، مانور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار