سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس امور حسابرسی مالیاتی سراوان:

۶.۶ میلیارد تومان مالیات برارزش افزوده به شهرداری‌ها پرداخت شد

رئیس امور حسابرسی مالیاتی سراوان گفت: ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل درآمد‌های مالیات بر ارزش افزوده در سال ۹۶ به حساب شهرداری‌های سراوان، جالق، محمدی، گشت و سیرکان واریز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رحیم بخش ریگی نژاد رئیس امور حسابرسی مالیاتی سراوان اظهار داشت: سهم شهرداری سراوان از این رقم بالغ بر چهار میلیارد تومان بوده است.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ مالیاتی در جامعه تصریح کرد: در این زمینه باید با همکاری رسانه ها، علما و سایر قشر‌های مردم فرهنگ سازی لازم انجام شود.

رئیس امور حسابرسی مالیاتی سراوان بیان کرد: در سال‌های اخیر شاهد راه اندازی طرح‌ها و پروژه‌های زیادی در منطقه بوده ایم که در این بین نقش مالیات و سهم آن بسیار حایز اهمیت بوده است.

ریگی نژاد مالیات بر ارزش افزوده را هم اکنون ۹ درصد ذکر کردو گفت: سه درصد این سهم به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌ها واریز تا برای توسعه، عمران و آبادانی شهری و روستایی هزینه شود و ۶ درصد باقی مانده به حوزه سلامت و درمان اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مالیات یک فریضه است؛ از مردم خواست در پرداخت مالیات مشارکت داشته باشند تا شاهد آبادانی و رونق ایران اسلامی باشیم.

رئیس امور حسابرسی مالیاتی سراوان گفت: بسیاری از مردم همچنان بر باور نادرست گذشته هستند و دریافت مالیات را نوعی پول زور تلقی می‌کنند این در حالیست که در آمد‌های دریافتی از مالیات موجب تولید، اشتغال، ساخت پروژه‌های زیربنایی آموزشی و بهداشت و درمان در مناطق کمتر توسعه یافته می‌شود.

انتهای پیام/ع

تاکید بر ترویج فرهنگ مالیاتی در جامعه

برچسب ها: مالیاتی ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.