سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استانداردسازی و به روز رسانی تجهیزات اولویت فنی وحرفه‌ای

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: استاندارد سازی فضا‌ها و به روز رسانی تجهیزات آموزشی برای قدم گذاشتن در مسیری نو اولویت برنامه‌های این سازمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نادر فخری در آئین معرفی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: در همین ارتباط دولت دوازدهم با تامین امکانات لازم و تغییر نگاه نسبت به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای ارتقای سطح مهارت‌های شغلی در کشور برنامه ریزی ویژه‌ای دارد.

فخری گفت: سال گذشته ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش به روز رسانی تجهیزات و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی به استان‌ها اختصاص یافت که از این میزان ۲۵۰ میلیارد ریال در بخش تجهیزات و ۱۳۰ میلیارد ریال در بخش استاندارد سازی فضا‌های آموزشی تخصیص یافته است.

وی ارائه آموزش‌های هدفمند، مشتری مدار و منطبق با بازار کار را از سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و افزود: آنچه امروز جامعه را رنج می‌دهد فرهنگ مدرک گرایی و فقر مهارتی است که باید این دیدگاه را به سمت فرهنگ مهارت آموزی تغییر داد.

در این آئین عبدالمجید دوراهکی به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر معرفی و از خدمات عبدالرسول کازرونی تقدیر شد.

انتهای پیام/م

معرفی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.