سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمن‌ها مطالبه گری را نهادینه کردند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با فعال شدن و پویایی سازمان‌های مردم نهاد (سمن ها) فضای جامعه بطور کامل مطالبه گر و آزاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین دهجان روز یکشنبه در نشست توجیهی توسعه کمی سازمان‌های مردم نهاد در خانه سمن‌های گناوه افزود: وجود سازمان‌های مردم نهاد که تحت حمایت دولت است در جامعه ضروری و آفت‌هایی که سایر انجمن‌ها دچار آن می‌شوند در سمن‌ها رخنه نمی‌کند.

وی گفت: باید کمک کنیم که جوانان عضو سازمان‌های مردم نهاد شوند و درصورت فعالیت آنان براساس علاقمندی در کوتاهترین بازه زمانی ثبت شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهارداشت: از دهیاران نیز انتظار داریم به بکارگیری جوانان اهمیت دهند و فرهنگ مطالبه گری با رویکرد مردمی را دربین این قشر نهادینه کنند.

وی گفت: شهرستان گناوه در زمینه تشکیل کارگاه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی در استان بوشهر پیشقدم بوده و اگر این منطقه برند استان در کشور است ماحصل پویایی این اقدام‌ها بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه هم گفت: نقش و تاثیر فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در اغلب عرصه‌ها بخصوص اجتماعی بطور کامل محسوس و مشهود و به عنوان یک بازوی قوی در کنار بدنه اجرایی دولت در بسیاری از مشکلات راهگشا بوده اند.

دانیال اسفندیاری افزود: سمن‌ها در بسیاری مواقع با ورود خود در مسایل مختلف جامعه، سبب حفظ اموال بیت المال وجلوگیری از تضییع حقوق مردم شدند.

وی اظهارداشت: انظار داریم که در حوزه روستایی و با کمک دهیاران، فعالیت‌های اجتماعی باهدف رونق و آبادانی رونق و گسترش یابد و نظرات و پیشنهاد و فعالیت‌های اعضای سمن‌ها در مرکز استان بوشهر حمایت شود.

انتهای پیام/م

فعالیت‌های اعضای سمن‌ها در مرکز استان بوشهر حمایت شود

برچسب ها: صدای مردم ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.