سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن در پی گرفتار کردن جوانان به مواد مخدر است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن در پی گرفتار کردن جوانان به مواد مخدر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی امروز یکشنبه ۱۷ تیر ۹۷ در همایش صیانت و گفتمان سازی امر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در شهرکرد اظهار داشت: استکبار جهانی همیشه به‌دنبال تأمین منافع خویش است که یک روز آن‌را با جنگ و روز دیگر با قاچاق و فروش مواد مخدر تأمین می‌کند.

وی با بیان مشکل دشمنان با ایران آباد و بهره گیری از مواد مخدر برای گرفتار کردن جوانان ایرانی افزود: ۳۰ درصد تجارت جهانی در حوزه انواع مواد مخدر صورت می‌گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ایران و به ویژه این استان، محور ترانزیت مواد مخدر است و مسئولان، مدیران، تصمیم گیران و مردم باید در امر مقابله، درمان و پیشگیری از گسترش این مواد در جامعه، بیش از پیش فعال و با یکدیگر همراه و همگام باشند.

عباسی با بیان اینکه خانواده‌ها و اعضای جامعه نباید بیماری اعتیاد را مخفی کنند تا بتوان برای درمان و مقابل با این بلای خانمانسوز برنامه ریزی کرد افزود: نقش رسانه‌ها، روحانیون و سمن‌ها در این زمینه دارای اهمیت بالایی است.

وی همچنین بر لزوم اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر تأکید و اضافه کرد: باید تلاش کرد تا عرصه برای فعالیت سوداگران مرگ در جامعه خالی نشود.

گفتنی است: در این همایش از ۲۶ خانواده معزز شهدای مبارزه با مواد مخدر، فعالان بخش پیشگیری، درمان و مقابله و سفیران این حوزه در چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.

انتهای پیام/خ

همایش صیانت و گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.