سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری در گفت‌‍وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تیم اقتصادی دولت کارنامه قبولی از اقتصاد نگرفته است

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: متاسفانه دولت اقتصاد را رها کرده و تیم اقتصادی دولت کارنامه قبولی از اقتصاد نگرفته است.

لاله افتخاری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ترمیم تیم اقتصادی دولت اظهار کرد: ما در بررسی دستاورد‌های یکساله تیم اقتصادی دولت شاهد عدم موفقیت در مهار گرانی، تورم، نوسان قیمت دلار، سکه و افزایش نرخ مسکن و کرایه تاکسی هستیم.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دولت اقتصاد را رها کرده است و مدیریت مناسبی بر آن ندارد، گفت: اگر اعضای تیم اقتصادی دولت توان مدیریت اقتصاد را دارند اما وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهند و کم کاری می‌کنند، دیگر توجیهی برای حضور این افراد خاطی در کابینه نیست.

افتخاری با اشاره به اینکه تیم اقتصادی دولت کارنامه قبولی از اقتصاد نگرفته است، اظهار کرد: باید در تیم اقتصادی دولت بر روی کسانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در اقتصاد موثر هستند، بازنگری صورت گیرد، زیرا این افراد با تصمیمات اشتباه آسیب زیادی به معیشت مردم زده‌اند. 

وی در پاسخ به این سوال که چرا رئیس جمهور باتوجه به انتقاداتی که به تیم اقتصادی‌اش وجود دارد اما هنوز تغییراتی در کابینه اعمال نکرده است، تصریح کرد: در حال حاضر همه مردم از جمله رأی دهندگان به آقای روحانی هم، تیم اقتصادی دولت را نقد می‌کنند و خواستار تغییرات در کابینه هستند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه روحانی تصور می‌کند مشکلات معیشتی خود به خود حل می‌شوند اظهار کرد: رئیس جمهور به معضلات اقتصادی بی توجه است و به نیرو‌های خود اعتماد کاذب دارد، معتقدم که افراد نزدیک به او به دلیل عدم تخصص های لازم قابل اعتماد نیستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۷ تير ۱۳۹۷
با این اوضاع گرونی معلومه که نگرفته