سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارکنان اداره کل ورزش می توانند برای مجمع انتخاباتی ثبت نام کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه کارکنان این اداره کل در سراسر استان می توانند برای مجامع انتخاباتی ثبت نام کنند، گفت: در صورتی که این افراد خواستند به عنوان کاندیدا حضور پیدا کنند، باید قبل از تشکیل مجمع، از حکم ابلاغیشان استعفا دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در مجمع انتخاباتی رییس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان که با حضور دلداده مهربان دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور و اعضای مجمع در مجموعه ورزش های الکترونیک کاپ کرمان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار، گفت: این بیستمین مجمع انتخاباتی است که در خدمت دوستان هستیم.

وی با اعلام اینکه هیئت انجمن های ورزشی استان از اواخر سال 94 به صورت سرپرستی اداره می شد، افزود: هیئت وزنه برداری که ماه گذشته مجمع آن برگزار شد، نیز 8 سال بود که به صورت سرپرستی اداره می شد.

امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: رییس جدید هیئت انجمن های ورزشی استان با برنامه های مثبت، 4 سال طلایی تر نسبت به سال گذشته را برای استان رقم بزند.

 وی با اعلام اینکه کارکنان این اداره کل در سراسر استان می توانند برای مجامع انتخاباتی ثبت نام کنند، تصریح کرد: این موضوع علنی و در شورای معاونان هم مصوب شده است.

امیری خراسانی یادآر شد: در صورتی که این افراد خواستند به عنوان کاندیدا حضور پیدا کنند، باید قبل از تشکیل مجمع، از حکم ابلاغیشان استعفا دهند.

وی گفت: 24 تیر جاری، برگزاری مجمع یکی دیگر از هیئت های ورزشی استان که سه سال به صورت سرپرستی اداره می شود، در برنامه است، هیئت تنیس هم با معرفی سرپرست تقریبا به سرانجام رسید و متأسفانه هیئت پهلوانی هنوز تکلیفشان مشخص نیست که امیدواریم هر چه سریعتر مجمع این هیئت نیز برگزار شود.

امیری خراسانی به بازی های آسیایی و پارآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی اشاره کرد و افزود:  به رویداد بزرگ بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا نزدیک می شویم، یکی از هیئت هایی که می تواند در این زمینه نقش کلیدی داشته باشد، همین انجمن های ورزشی است.

وی ابراز امیدواری کرد: شاهد موفقیت های روزافزون ورزش استان در سطح ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.