سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اردبیل؛

اصلی ترین کار تیم اقتصادی دولت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: اصلی ترین کار تیم اقتصادی دولت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان است.

بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: برای تحقق اشتغال روستایی پنجره واحد اشتغال روستایی ایجاد شده تا هر متقاضی با مراجعه به بانک ها بتوانند به سرعت مجوز های لازم را دریافت کنند.

وی بیان کرد: روزانه 9 متقاضی به بانک های عامل در پنجره واحد اشتغال روستایی مراجعه می کنند و در کنار بانک ها نمایندگانی از اداره کل صنعت ،معدن و تجارت ،جهاد کشاورزی ،گردشگری و تعاون ،کار و رفاه اجتماعی حضور خواهند داشت.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه روستاهای استان اردبیل ظرفیت های بسیار بالایی در بخش‌ کشاورزی دارند افزود: باید با برنامه ‌ریزی مناسب این ظرفیت ها شکوفا و روستاها در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرند.

حسین زاده بیان کرد: رشد و توسعه استان اردبیل منوط به جذب سرمایه ‌گذاران بخش خصوصی است که همگان باید در این زمینه پیشگام باشند.

وی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید برنامه ‌های خود را برای تحقق اهداف مورد نظر تا سال 1400 ارائه دهند تا بتوان به اهداف مورد نظر که همان پیشرفت و توسعه استان است دست یافت.

انتهای پیام/ح

روستاهای اردبیل ظرفیت های بسیار بالایی در بخش‌ کشاورزی دارند

 

برچسب ها: اقتصادی ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.