استاندار اردبیل گفت: از هفته آینده با راه اندازی پنجره واحد ویژه تسهیلات اشتغال روستایی و ارائه راهکارهای مناسب، تسهیلات این بخش جذب و پرونده آن بسته شود.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: باید با چابکی بیشتر و مکانیزمی که جذب تسهیلات اشتغال روستایی را در حداقل زمان تسریع دهد تسهیلات این بخش جذب و پرونده آن را ببندیم چرا که ایجاد اشتغال ۲۰ هزار نفر را در دستور کار داریم و نباید جذب این اعتبارات فرصت ها و وقت مدیران را به خود اختصاص دهد تا از دیگر برنامه ها غافل شویم.

وی با اشاره به پیامدهای بیکاری در جامعه و خانواده ها و تاثیر ایجاد اشتغال در نشاط اجتماعی تصریح کرد: همه ما مسئول هستیم و هنر مدیریت حل مشکل و ارایه راهکار مناسب آن است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تعلل در موضوع اشتغال آفت است تصریح کرد: ایجاد اشتغال باید اولویت اول  مدیران استان باشد و با شجاعت و اقتدار بیشتر پیش رفت.

بهنام جو بر توجه به توجیه اقتصادی طرح، اهلیت مجریان طرح ها و توجه به اجرای طرح های اشتغال پایدار تاکید کرد و گفت: هیچ طرح تولیدی نباید پس از راه اندازی و افتتاح طرح، تعداد اشتغال آن با گذشت زمان به حداقل برسد.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال در اردبیل

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.