سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در آذربایجان غربی

سرپرست دفتر فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در آذربایجان غربی اعلام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی که با موضوع بررسی برنامه‌های بزرگداشت هفته حجاب و عفاف استان در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

محمدی سرپرست دفتر فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به نقش حجاب در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: رعایت حجاب و عفاف یک واجب شرعی است که با رعایت آن بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه از بین خواهد رفت.

وی افزود: احیای سیره فاطمی و تمدن اسلامی و نهادینه کردن نشاط اجتماعی و امنیت اخلاقی در جامعه از اهداف برنامه‌های هفته عفاف و حجاب است که باید در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این هفته تلاش کنیم.

سرهنگ علینژاد فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارومیه نیز با اشاره به اجرای ۲۰ برنامه برای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت:اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده، برگزاری جشنواره برتر چادر‌های آسمانی، برگزاری نشست‌های علمی با موضوع عفاف و حجاب، نشست‌های مشترک با اصناف و تولید کنندگان لباس بانوان، پیاده روی خواهران بسیجی و برپایی نمایشگاه‌های عکس و تبلیغات میدانی با پیام‌های کوتاه در خصوص حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در آذربایجان غربی است.

۲۰ تا ۲۵  تیر ماه هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/ی

 

برگزاری برنامه های هفته حجاب و عفاف

برچسب ها: احکام شرعی ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.