سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیر سد اکباتان گردش پذیر می شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مسیر سد اکباتان طرح‌های گردشگری بسیار خوبی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  امیرخجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شروع کار چندین پروژه خصوصی و دولتی در مسیر گردشگری سد اکباتان گفت: در مسیر این سد طرح‌های گردشگری بسیار خوبی برنامه‌ریزی شده و طی چند سال آینده یکی از محل‌های گردشگری مردم همدان و دیگر نقاط کشور خواهد بود.

وی بابیان اینکه این طرح‌ها می‌تواند این مسیر را از رکود خارج کند، گفت: این مکان به یک محل بسیار زیبا و مناسب برای رهایی از تمرکز گردشگری‌ در محل‌هایی مانند بلوار ارم و مسیر گنجنامه در ایام تعطیل تبدیل می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توزیع اعتبارات چهار مسیر گردشگری همدان باید بر حسب جاذبه‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها و به صورت عادلانه باشد، گفت: نباید در این شرایط کشور که کوچکترین خطایی باعث نا امیدی و بدبینی مردم می‌شود شائبه‌ای برای تخصیص‌های مسئله دار اعتبارات صورت بگیرد.

خجسته عنوان کرد: متأسفانه در مورد مسیر جاده ملایر و مسیر گردشگری سد اکباتان بی توجهی شده و با این که در این چند سال تخصیص‌های خوبی را برای این مسیر‌ها گرفته ایم اما با شرایط ایده آل و در خور مردم این مسیر فاصله‌ای بسیار داریم.

انتهای پیام/د.ا

سداکباتان گردشگر پذیر می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.